فعالیت های اصلی شرکت فراساخت نوین زرفام

فعالیت‌های اصلی شرکت فراساخت نوین زرفام در چهار حوزه زیر خلاصه می‌شود:

فراساخت نوین زرفام
مشاوره
فراساخت نوین زرفام
طراحی و مهندسی
فراساخت نوین زرفام
تدارکات و تأمین
فراساخت نوین زرفام
ساخت و تولید
  • مشاوره (Consultation)

شرکت فراساخت نوین زرفام با برخورداری از دانش تخصصی در زمینه مواد و روش‌های ساخت پیشرفته کامپوزیت و پلیمر به واسطه همکاری با برترین و مجرب‌ترین متخصصین این حوزه از صنعت آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی در خصوص امکان سنجی ساخت و تولید انواع قطعات در صنایع گوناگون می‌باشد.

  • ارائه راهکار در خصوص مشکلات و چالش های صنعتی مشتریان
  • امکان سنجی فنی و اقتصادی، اصلاح، جایگزینی، ساخت و تولید قطعات با محصولات کامپوزیتی
فراساخت نوین زرفام
  • طراحی و مهندسی (Designing and Engineering)

شرکت فراساخت نوین زرفام با به کارگیري منابع نرم افزاري و سخت‌افزاري در واحد طراحی و مهندسی، امکان انجام فعالیت‌هاي مشاوره مهندسی، طراحی انتخاب مواد و شناسایی روش‌هاي ساخت، تولید و اجرا را در پروژه‌هاي مرتبط با حوزه فعالیت خود در فازهای Basic ،Detail و Concept دارا می‌باشد. انتقال دانش کسب شده توسط واحد تحقیق و توسعه شرکت فراساخت نوین زرفام به واحد طراحی و مهندسی، امکان ارائه این خدمات به شکل نوآور و خلاق را مهیا نموده است.

طراحی و مهندسی
  • تدارکات و تأمین (Procurement and Supply)

شرکت فراساخت نوین زرفام با حضور در مجامع و اتاق هاي صنفی و بازرگانی توانایی تأمین مواد، تجهیزات و انتقال فناوري از شرکت هاي معتبر خارجی را دارا می باشد. حضور تیم مجرب مهندسی و رویکرد علمی در کنار واحد بازرگانی، امکان تأمین و تدارك کالاهاي تخصصی صنایع مختلف را میسر ساخته است. این شرکت از طریق شرکاي تجاري بین المللی خود قادر به تأمین کالا، خرید تجهیزات و انتقال فناوری می باشد.

فراساخت نوین زرفام
  • ساخت و تولید (Manufacturing)

واحد ساخت و تولید شرکت فراساخت نوین زرفام، مستقر در کارخانه منطقه شهریار با برخورداری از انواع خطوط تولید، رنگ آمیزی و مونتاژ همگام با تکنولوژی روز دنیا، امکان تولید قطعات کامپوزیتی و پلیمر را با هر اندازه و تیراژ در صنایع مختلف دارد و از روش های تولید Hand Lay Up (RTM)Resin Transfer Method ، (VIP)Vacoum Infusion Process و ... استفاده می گردد.

فراساخت نوین زرفام